en vecka med barnen





barnen har sommarlov nu och det här är ju som sagt sista veckan så vi har hittat på en massa grejer. varit på biblioteket, haft picnics, badat i paddlingpoolen i parken, haft playdates och igår var vi på födelsedagskalas. det var ansiktsmålning, lekar, lunch, cupcakes och hela faderullan.

idag är min sista jobbdag här någonsin och min sista dag med barnen (dom åker till södra devon imorrn på semester) och vi ska åka på utflykt tillsammans med bonnie och tjejen hon tar hand om, ava.

ikväll ska jag äta middag med familjen en sista gång och fixa min present som jag tänkt ge imorrn innan dom åker. började packa igårkväll också när jag satt barnvakt så jag har det mesta under kontroll nu, vilket känns skönt.

imorgon kommer att bli en väldigt jobbig dag. familjen åker som sagt på morgonen, sedan har jag en hel massa saker att fixa och på kvällen ska jag ha sleep-over hos mig med andra och mirjeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0