i sverige

tänkte bara hojta till och säga att jag är hemma nu. eller hemma och hemma, london och crouch end känns fortfarande mest hemma men jag är i sverige och åby nu.

har haft några jobbiga sista dagar. men ändå fina. i torsdags spenderade jag sista dagen med barnen och vi åkte till ally pally med bonnie och ava, hade stor picnic, gick till lekplatsen och så gick vi till det lilla nöjesfältet dom hade satt upp och barnen fick åka på några grejer.

på kvällen var jag bara med rachel och james och vi beställe indiskt för sista gången. så himla trist. världens godaste mat från tiffin tin ..

i fredags sa jag hejdå till familjen för dom åkte iväg på semester och usch vad det var jobbigt. jag och rachel kramades och grät och jag vet inte om barnen förstod att vi inte kommer ses på några månader. mina älsklingar ..

sen tog jag en sista runda till wood green, köpte lite smycken på primark, träffade bonnie och ava en sista gång i crouch end för en fika och fick ett superfint kort och en hejdå-present.

hämtade ut kort till scrap-boken till familjen, köpte krämer till syster på boots och inhandlade lite mat för kvällen. älskade mirjeta och andrea kom vid sju-snåret och jag lagade pasta till dom som vi åt utomhus i den ljumma kvällssolen. sen var det presentdags, jag gav tjejerna armbanden i skinn jag köpte på marc by marc jacobs (tibi in omne tempus som betyder for you, forever ungefär) och andrea gav oss vänskapsarmband hon flätat själv.

sen kollade vi rolemodels (VÅR film) och åt en burk ben & jerry's var. haha. natten slutade med att vi alla trängde ihop oss i samma säng och kollade youtube-klipp innan vi började snarka. älskar er så mycket.

igår gick vi och åt en sista lunch på pizza bella innan tjejerna följde mig hem och det blev ett långt, kramigt, pussigt, sorgligt farväl innan taxin kom och hämtade upp mig för att ta mig till flyget.

just nu känns det ganska jobbigt att vara hemma. känner mig tom och saknar london och mina tjejer så det gör ont redan. men det är nog bara att ge det lite tid som gäller ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0