mina tankar går till norge

jag har i princip inte varit hemma de senaste dagarna och fick höra från en kompis igårkväll vad som hade hänt i norge och ska jag vara helt ärlig så trodde jag först inte att det var så illa. jag påmindes om i vintras då jag fick ett sms från en vän när jag satt på bussen här, om bomberna i stockholm och hur rädd jag blev då. fyllde på mobilen med pengar och ringde till mamma och pappa och var riktigt rädd att få dåliga nyheter. som "tur var" slutade inte det dådet lika illa som det som precis hänt i norge.

förstå, alla dessa unga människor. politiskt involverade, de brann för något och hade hela sina liv framför sig. smärtan deras vänner och anhöriga går igenom nu, chocken och sorgen som norge, sverige och även hela världen känner.

svårt att få fatt om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0