om födelsedagar och sånt

Tumblr_lnf1w0pc2a1qhnatno1_400_large

nu är det så att jag fyller år imorgon och och blir hela 21 år gammal! är faktiskt ganska taggad för en gångs skull. ska ut och äta (och dricka) med andrea, mirjeta och kathi imorgon kväll.

jag fick min present av min familj här i fredags för rachel kunde inte hålla sig längre. haha. hon är bra rolig. hon hade till och med ringt till mirjeta för att fråga om råd gällande födelsedagspresent till mig och frågat sina kollegor på jobbet. i alla fall - jag fick ett silverarmband från pandora som man köper berlocker till och så fick jag välja egna berlocker för 60 pund. herregud alltså. jag började nästan gråta. hur fin får man vara?! jag blev jätterörd av presenten och gesten och hon blev rörd för att jag blev så överväldigad och det slutade med att vi bara stod och kramades haha.

så nu har rachel beställt en av berlockerna jag vill ha på internet, och det är "forget me not" -berlocken vilket jag tyckte kändes fint.

ikväll har vi ätit jättegod middag och så hade dom köpt champagne för att jag fyller år imorgon och utbringade en skål för mig. rörd-till-tårar moment 2 liksom.

känns väldigt jobbigt att jag ska lämna den här familjen om drygt två veckor.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så himla gulligt av henne:)

Hoppas du haft en mysig födelsedag hittills. Vi får fira dig ordentligt när du kommer hem.

Puss puss!

2011-07-13 @ 18:16:45
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0