sista helgen i london

Mv5bmjiyndq0mta4m15bml5banbnxkftztcwmzu3otaxnq@@._v1._sx640_sy425__large

efter brighton i lördags hade vi en stor familjemiddag med min värdfamilj och mirjetas värdfamilj då våra vföräldrar är väldigt goda vänner. james lagade asiatisk tvårätters och alison kompletterade med cheesecake till efterrätt. sedan gjorde vi fruktcocktails och satt och pratade om allt och ingenting i ett par timmar. väldigt fin kväll.

i söndags åkte jag in till oxford st, köpte lite smågrejer på marc by marc jacobs, en plånbok från river island, smycken från aldo och lite andra hemliga grejer. mötte upp bonnie på kvällen och vi såg äntligen bridesmaids på bio! fruktansvärt rolig. se se se se.

det var en väldigt bra helg men kände mig tyvärr ganska nere också för att jag bara har räknat ner tills jag ska åka hem ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0