sista juli

idag är det söndag och sista juli. idag har jag varit och solat och badat vid gransjönäs med sofia, syster och aron. det är bara två veckor kvar innan bebisen (förhoppningsvis) kommer. jag hoppas på en liten tjej men har verkligen ingen aning.

har ett antal blogginlägg jag vill skriva som för tillfället bara cirkulerar runt i huvudet. har tänkt att knåpa ihop en liten london-guide, med de olika områdena, shopping mat och uteliv, om inte för mina 30 läsare så för min egen skull och för att jag inte ska glömma bort. har redan börjat planera för en weekend i london om ett par månader. vill åka dit enbart på shopping-weekend också, vi får se när det blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0