söndag

helvete vad irriterad jag är på mig själv. irriterad och trött. mirjeta blekte ju håret häromkvällen och sen skulle hon köpa mer hårfärg för att bleka ännu mer dan efter. då får ju självklart jag en snilleblixt också och ska minsann bleka håret. ja men absolut .. det har ju gått så himla bra förut liksom .. köpte två paket med hårfärg och sen ett kit med slingor som jag tänkte att jag kunde slänga i. färgade med båda första paketen, hände ingenting. möjligtvis lite ljusare i hårbottnen typ. blir irriterad. så då bleker jag en gång till med en färg som kom med slingorna. händer ingenting. blir mer irriterad. tänker inte mer på det.

förrän jag gickt till boots i förmiddags och tänker att ja, men jag köper den absolut starkaste blekningen dom har, då MÅSTE det ju hända nåt. och så lägger jag i slingorna efter det. blekte håret och det blev helt orange. suck. jättefult och helt orange. jag hade helt glömt (förträngt?) att brunt hår som man försöker bleka själv blir orange. fattar inte hur jag kunde glömma bort det. i alla fall. håret blev illorange och jag sprang tillbaka till boots och köpte i panik en mörkbrun färg.

la i den och här sitter jag nu, 30 pund fattigare och fem paket hårfärg senare, med precis samma hårfärg som innan jag började.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ojojoj, hur tänkte du hjärtat??? Gå till frissan nästa gång. Min favvofrisör Theo jobbar på Modeklipparna hela sommaren, hon är bäst på slingor.

2011-07-03 @ 21:37:59
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0