that's what i like about you

hej puddingar.

lazy day today. tog en lång, skön sovmorgon och sen kom mirjeta och gav mig min födelsedagspresent (the remains of the day, bok) och teckningen hon gjort till mig som hon ramat in. den hänger numera i mitt rum, helt fantastisk.

sen strosade vi i crouch end, jag letade efter en scrapbook (ska göra en stor scrapbook med bilder jag tagit på barnen som hejdå-present till familjen) och vi åt lunch på pizza bella.

sen har jag bara hängt med la familia här resten av dan, är nu inne på mitt andra glas rött och är väldigt sugen på att se 10 orsaker att hata dig.

förresten, brighton blir av efter allt! jag och andrea åkte som sagt inte dit nu i helgen för att det regnat och varit helt hemskt väder. mirjetas vpappa ska ta med oss dit på lördag så vi åker dit med honom och barnen och skiljs åt när vi kommer dit haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0