you will be the last thing on my mind

när jag tänker efter känns det ganska hemskt att jag satt på primrose hill och drack vin igår med kendra samtidigt som människor sköts till döds i norge men jag visste inte någonting förrän sent igårkväll och förstod inte hur illa det var förrän jag kom hem i morse och kunde läsa ikapp nyheterna. jag vet att jag inte direkt kunde hjälpa det men det känns hemskt att jag hade en så fantastisk gårdag när norge hissade flaggan på halv stång.  

i alla fall. jag hade en heldag med kendra igår, vi åt jordgubbar och drack vin på primrose hill och sen träffade vi en kompis till mig och hängde med honom hela kvällen. satt på hans rooftop och pratade, gick till ett ställe i camden senare och drack drinkar.

jag kom hem vid åtta-snåret imorse, hoppade in i duschen och sen åkte jag med mirjeta iväg till brighton över dagen, men det är en annan historia som jag berättar vid ett senare tillfälle.

känner mig ganska tom just nu. ledsen för norge och ledsen för att jag ska åka hem. för att jag faktiskt börjar inse nu, för att det faktiskt har slagit till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0