åååh gud klantarsel!

faaan vad klantig jag är. svepte ner nagellacksflaskan från badrumshyllan när korken var av för jag stod och målade naglarna inne i badrummet. flaskan bara flög över rummet och stänkte ner precis allting typ, handdukarna, golvet, tvättstället. åååh. fick sån jäävla panik så jag bara öste aceton över allting nu så nu stinker det som fasen i badrummet. tilläggas ska väl kanske också att nagellacket var neonrosa? neonrosa av alla färger i hela jävla badrummet, hmmmm. fick bort allting i alla fall but it stinks like hell. har målat hela ena handens naglar nu, måste hinna måla den andra och gå ut med hunden innan klockan fyra för då måste jag springa till bussen.
aaaaaah så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0