ååh gud vad skönt

är inne i biblioteket och busar lite här vid en dator .. det är tänkt att vi ska åstadkomma små poetiska dikter med kylskåpspoesi, men orden man vill ha finns ju aldrig så jag gav upp efter du är söt som socker och jag är galen.
vi blev även tvingade att skriva så kallade haikudikter på svenskan igår, det var ju måttligt kul kan jag ju lova, så jävla mycket regler man skulle följa, snacka om att hämma typ .. ens poetiska utveckling .. man kunde verkligen inte skriva alls nåt som man faktiskt ville. hmm. för övrigt var det bokbytardag idag och per ödman stod där ensam vid sitt bord fullt med böcker mitt i trapphallen, tyckte fan synd om honom ..

update
är hemma nu, hann inte skriva klart förut. haha, klockrenast var ju mitt horoskop idag. du har kanske tur idag. haha kanske liksom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0