and i'm not sure it's gonna be you and me anymore

vicky och jag har bestämt lite preliminärt att vi ska åka upp och shoppa i samband med idol-auditionen lördag den 12 maj .. funderar bara lite på hur vi ska göra, för auditionen är 9 på morgonen och vi (jag, vicky, linn) har planerat att vara där ett bra tag innan, minst tre timmar, så att vi är säkra på att få komma in. och klockan sex på morgonen .. då måste man i så fall ta ett tåg typ äckligt tidigt, och går det ens tåg då? så då tänkte jag att vi åker upp på fredag eftermiddag istället, och sover hos antingen min farmor, faster eller farbror och hans familj. förmodligen faster. men frågan är hur glad hon blir om det ska sova tre fnittrande tjejer där två nätter .. blir det ju, i alla fall om vi ska shoppa, för vi vet ju inte när jag får komma in och sjunga på lördan, vi kan ju bli sittande där hela jävla lördan och då kan vi ju inte shoppa då så då får vi göra det på söndan och då blir det ju en natt till. jaja. det är sånt som märks.

OH HERREGUD. förlåt nu halkar jag in på nåt annat, men jag är inne och kollar lite i min mejlinkorg samtidigt som jag bloggar, letar efter ett speciellt mejl .. och så var jag ju på första sidan i inkorgen, skulle klicka så att jag kom till nästa sida men istället klickar jag så att jag kommer till sista sidan och HERREGUUUUUD. vilka jääävla minnen. mejl jag totalt hade glömt bort att jag fått .. från en gammal kärlek, hmm. två år sen. två fucking år sen, hahahahahha. så jävla kul. det var ett skitgulligt mejl, fick det den 10 juli 2005. guud alltså. .. och gamla mejl från kompisar .. som man inte har längre. mejl från när bella och jag var i köpenhamn sommaren för två år sen och jag mejlade till emma, och så svar på det. ja jävlar. nostalgikick gånger tusen typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0