at hufvudstaden



man ska väl skriva några rader om gårdagen också kanske. muchoo trevlig dag. fick skjuts upp, men vi var tvungna att ta tunnelbanan typ fem stationer och vi lyckades faktiskt ta oss fram till stan, vilket jag tycker var en väldigt duktig bedrift då vi inte hade en aning om vilken linje vi skulle ta till en början. men fram kom vi i alla fall. och sen var det ett evigt springande i affärer. jag hade ju som sagt i princip noll med cash, så det var inte direkt mycket shopping för min del, hm.

okej men back till gårdagen. höjdpunkterna, eller ah, godbitarna, eller vad man ska säga .. ni förstår. anyway. pashion cosmetics, underbaart. jag typ dog och kom till himlen. nåt sånt. jag ville stanna där inne för evigt. supertrevlig personal och så de där sminkprodukterna du typ alltid drömt om men aldrig hittat .. supergulliga förpackningar, allting luktade supergott, jag ville bara ta med mig hela butiken hem. och så hade de bla eyeko och jelly pong pong och wet n wild, alla kändismärkena, dvs ;) köpte ett läppstift från wet n wild, supersnyggt, dooh, typ rött fast inte den allra rödaste nyansen, lite lite pyttelite rosa i liksom.

och så urban outfitters, där dog jag också och kom till himlen. uh. hela affären var som typ en stor balsal med världens högsta tak och kristallkronor och världens coolaste trappa som gick upp till övervåningen och sen en megastor klocka över trappan som såg ut som klockan på ett klocktorn typ. skiiiiitsnyggt. dom hade rätt mycket snygga grejer, men jag dog inte direkt över grejerna, det var mest inredningen och inredningsprylarna. priserna var rätt hemska, dyrt dyrt dyrt. en t-shirt för 410 spänn liksom. njaa. not quite worth it. hoho det jobbade en typ brittisk kille där som stod i kassan, lite coooolt. undrar varför han jobbade där? anyway, vicks kom igång och snackade engelska med honom, höhö. han var rätt het ..

och så hm, zara, topshop. ni fattar nog själva att det är underbart där. tusentalssaker man vill ha men inte kan köpa. det yberstora hmet hade jäkligt mycket snygga grejer, typ alla trendplagg som någonsin har tillverkats kändes det som .. hittade en klänning i sin renaste perfektion där inne. kan inte ens förklara den med ord. och massvis med snygga skor hade dom också, med träklack. gaowd.

köpte skorna där uppe i alla fall, de är grymt snygga. mätte klacken och den är en decimeter. hmm. menmen. jag står stadigt på dom i alla fall, klacken är redigt tjock.

haha så kul när vi var inne på hm och så ringer min mobil .. ett okänt nummer .. jag kopplar inte men jag svarar ändå typ superartigt hej det är joline istället för typ bara aah hallå som i vanliga fall .. och så var det en snubbe från mcdonalds ingelsta, så ska på intervju på scandic hotel nord nästa tisdag, hoho. måste får det här jobbet. så jag ska vara världens trevligaste, artigaste och sötaste och då bara måste jag ju få jobbet, eller hur?
i neeed the caash man.


Kommentarer
Postat av: Linn

Helloooow toppendag, that's all I've got to say !

2007-04-06 @ 16:38:08
Postat av: Linn

Helloooow toppendag, that's all I've got to say !

2007-04-06 @ 16:38:18
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Linn

..och så teknisk och bra är jag som postar två kommentarer sådär. Hmpf :/

2007-04-06 @ 16:38:56
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Gelix

det finns en man som jobbar innte på Weekday, på Götgatan, södermalm, som är så pass snygg och vacker att jag kom på mig själv med att börja planera att flytta dit enbart för att kunna besöka affären och spana på honom varje dag.

2007-04-07 @ 22:22:12
URL: http://www.gelix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0