bara den här lilla listan, jag lovar att jag ska plugga sen .. typ ..

1. vad åt du till frukost idag?
en macka och lite yoghurt.
2. vad åt du till middag idag?
har inte ätit middag än.
3. när fick du en kyss senast?
i söndags.
4. när stötte någon på dig senast?
i fredags.
5. vad gör du helst en vardag?
tränar, shoppar, är med pingloornaa, pratar i telefon och såna där ytliga saker
6. vad är det första du kollar in hos en av det motsatta könet?
ansiktet och händerna. sjuuukt jag vet.
7. hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år?
ute i världen nånstans förhopningsvis :]
8. hur perfekt är ditt liv nu?
det är helt okej.
9. vad har du på dig för kläder nu?
grå tights, svart tee och min svarta ls-hood, haha, power liksom. och har på mig mina converse oxå, orkade inte ta av mig dom, haha.,
10. har du svarat helt ärligt på dessa frågor?
jepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0