blogomania

ja jösses vad jag bloggar. har inget annat för mig typ. hahah. spa-dagen blev inställd. för att det inte var nån som kunde. trots att vi hade bestämt det sen typ en vecka tillbaks, i fredags tror jag bestämt att det var den här dagen, onsdagen bokades. men så kan ingen helt plötsligt. det är ju också ett sätt. men jag orkar inte bry mig mer om det just nu, försöker bara hitta nåt att sysselsätta mig med. ska gå och göra pastasallad tror jag, är hungrig. och ikväll bär det förhoppningsvis av till fia med linn för sleepover med grey's och pizza, underbart.
och imorgon .. det kryper i mitt huvud just nu, med myror. jag är förvirrad och kluven och vet inte vad jag ska göra. vet innerst inne vad som förmodligen är bäst för mig just nu, vad jag kommer må bäst av, men det är som alltid förståndet som säger det smarta. mitt hjärta vill motsatsen. men mitt hjärta pallar inte med mer fucking skit nu. ååh. nej, jag ska ta morgondan som den kommer och sen får jag se hur jag gör. jag vill se hur det känns först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0