bullar bullar bullar

ny generation var söta idag och bjöd på bullar och min klass (inklusive mig) var så klart värst på den fronten, som vanligt .. vågar inte ens säga hur många bullar jag ätit :$
för övrigt var igår den värsta dagen på länge, en riktig jävla hatdag. fy fan. må den dagen försvinna och förloras i glömska och aldrig mer återvända. hmm. eller nåt. den sög verkligen i alla fall. varför?

- skola till fyra med tre timmars nk och dubbelpass i matte
- var inte säker på var scandic hotel låg, så jag tog en alldeles för tidig buss vilket resulterade i att jag kom fram alldeles för tidigt dit, meaning att jag fick driva omkring och göra absolut ingenting i typ en timma, frysanes
- mcdonaldsintervjun var en fucking jävla gruppintervju!? vad fan är det för skit liksom? och alla där var så förbannat överdrivet glättiga och puttinuttiga och smöriga och fy faaan vad dom smörade för alla, för chefen och alla andra som var där, några drog ut stolar och öppnade dörrar åt andra. jag höll på att spy.
hela stora gruppen var uppdelade i två grupper och man skulle i gruppen diskutera dålig service vs bra service, ett företag som ger god service (vaddå genomskinligt?) och vad man ska ha för egenskaper om man ska jobba på mcdonalds. kunna prata typ, öh? ae fy fan. alla betedde sig som om det vore en chefsbefattning på värsta jävla fräsföretaget det handlade om, och det handlade om ett jobb som går ut på att steka hamburgare i princip. hej yxskaft? hmm. nej det kändes bara som .. usch. visst, klart jag var liksom mer trevlig än vanlig men jag betedde mig fanimej inte som de jävla töntarna som smörade så mycket det bara gick och drog ut stolar och skit til folk. fy fan vad falskt. och det känns bara som, om man ska behöva bete sig så för att få ett jävla jobb på mcdonalds, som det inte ens är säkert att man får, vad ska man då behöva göra för att få ett bättre jobb?

det tog i alla fall typ en timma. fy fan vilken lättnad att komma därifrån. var ju vid maxi då typ, men fick vänta på bussen i en timma, satt på en gräsmatta och frös, massor, igen. sen kom jag hem. huvudet bara sprängde, jag var skitirriterad och deppig och allt bara kändes skit. jag gick bokstavligen direkt och drog något gammalt över mig, gick och la mig i soffan med en filt över huvudet. sköönt.
det släppte sen efter ett tag, irritationen och allt. mest var jag faktiskt irriterad. på den där förbannade intervjun.
menmen. efter ett tag så hade det släppt typ helt, så jag käkade och sen kändes det bra igen. hyfsat i alla fall.
men har fått typ allvarlig sömnbrist eller nåt nu =/ och självklart så hade jag ju glömt franskapapprerna i skolan så jag kunde inte göra franskan, var skitskraj för att christina skulle få värsta rycket på mig eller nåt för att det är typ sjuttieelvte gången jag glömt att göra den här uppgiften och den skulle ha varit klar för, hm, x antal veckor sen. men hon blev inte arg eller sur eller nånting, hon förstooood eftersom det varit påsklov och allting. braaaaa.

nu är jag lite halvirriterad igen, bullarna till trots. har haft franska, matte, historia (allt helt okej so far), sen styrelsemöte och allt är bara strul hela tiden känns det som och jag hinner inte med nåt typ, hinner inte med ls, och äcklig mat i skolan (jag hatar de där förbannade köttbullarna med brosk i, det är typ 1 % kött och resten är brosk och färgämnen och konserveringsmedel, jag lovar) och sen hade vi tydligen hål från svenskan eftersom kajsa är ledig den här veckan, men vår kära mentor lars bedyrade att vi hade en vikarie. haha, jo, my ass heller att vi hade.
så då funderades det ju på om man skulle dra hem och skita i historian, men kändes ju rätt taskigt mot dom som skulle redovisa då, så vi försökte få tag på pernilla så att vi kunde börja tidigare, men då fanns det ingen projektor, men så fixade jonte och co en projektor men då kunde vi i alla fall inte börja förrns om typ en halvtimma, my god ..
resultatet blev i alla fall att vi börjar nu vid kvart i, och vi kunde ha börjar två. joy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0