busbarn

har ätit lunch nu, massa gott. pastasallad (typ, fast utan grönsakerna) med kyckling, fetaost och soltorkade tomater. goott. nu ska jag bege mig till duschen och sen ska jag ut och vandra i åby med mimmi, ska bli massor trevligt, har inte träffat henne på länge så vi har massa catching up to do.
hmm men nu kom jag på att jag måste ut med hunden också. och så skulle jag påskpynta. yuck. mamma tvingade på mig det om jag skulle vara hemma idag. men jag kan säga att jag inte varit hemma .. eller nåt .. fan .

oj, nu fick jag en infall och skrev howdy till linn på msn, vad busig jag är hihi.

Kommentarer
Postat av: Linn

Busfrö!

2007-04-05 @ 15:55:01
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0