dumma tand .. eller nåt ..

min tand är dum igen och jävlas med mig meaning att jag var tvungen att ringa till vårdcentralen och klaga. nu undrar ni såklart varför jag ringde till vårdcentralen och inte tandläkaren, men grejen är att jag varit hos tandläkaren och han sa att det inte var nåt fel på tanden och sa åt mig att gå till vårdcentralen istället. där säger dom åt mig att gå tillbaks till tandläkaren, för dom fattar inte heller vad det är som är fel. men ont gör det.
alltså var jag på vårdcentralen i morse, och det var ju givande. eller inte. dom kom inte fram till ett skit, som vanligt. och på grund av det missade jag ett prov. braaaaaaaaaaa.

på tal om ingenting hade jag platt hår i söndags och måndags. det var en mäktig känsla, hoho. att jag liksom kunde dra fingrarna genom håret för en gångs skull kändes jäkligt coolt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Zophieelisabeth

Haha, jag förstår precis det där med att du kunde dra fingrarna i håret, det är verkligen en speciell känsla ;)

2007-04-12 @ 13:29:22
URL: http://zophieelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0