helg

blogg störar sig nu igen, så jag kan inte ladda upp bilder .. igen .. vet att inläggen blir sjukt tråkiga utan bilder, tycker det med, men tills det funkar igen får ni dras med det, haha.
linn kom hem i fredags (eller ah, torsdags egentligen, but who cares about details) så då varee massa kramkalas =) myspys. har saknat henne som jag vet inte vad. det var np i engelska också, uppsatsen, det gick bra. men antingen skrev jag skitslarvigt eller så skrev jag bara väldigt fort för jag hade skrivit ut hela häften när mindre än halva tiden hade gått, och så tittade jag lite runtomkring mig för att kolla vart alla andra var och dom flesta hade skrivit typ en sida, hehe.
och så hade vi betygssnack med kajsa i engelskan .. inte alls så illa som jag befarade, riktigt bra faktiskt. så det var bra. sen åkte jag hem och sov faktiskt hela eftermiddan, hahahah. från typ ett till fyra. skönt som jag vet inte vad ;) sen åkte jag in till stan igen och gick en runda med vicky på stan, hittade världens snyggaste shorts ever .. helt seriöst, jag drömde om dom shortsen i natt och igårnatt. fattar ni då hur snygga dom är?! måste ha dom, måste fixa pengar på nåt sätt .. hmm ..
i alla fall, sen vid åtta ungefär mötte vi upp linn och sofia på st george och käkade där .. massaaa gott fast lite för lite tzatziki och lite för tunn .. hmm .. :P efter det gick jag och vicky på bio och såg epic movie .. och nej, den var inte bra .. det enda som var kul var donkadonk, eller vad säger du vicky .. hahaha ..
sov hos vicky efteråt, revolutionerande händelse hello liksom .


så det var fredan. och i lördags var jag hemma typ hela dan och städade. japp. och sen .. ööh. jo, sen åkte jag ju till alex och åt mat haha. har nog inte varit så stressad på jag vet inte hur länge. men det var supergod mat i alla fall, även om jag stressade som ett as. massa god mat och massa folk och världens sötaste edvin. jag och linn blev hämtade av sofia och vicks sen och så begav vi oss till vidablick för lite ferre med bland andra elin och jesper .. för övrigt mycket trevliga människor =) lite småtrist fest dock så det blev inte värst sent. och så åkte jag hem och soov.
och i morse stressade jag igen, för det blev lindö idag igen .. mycket trevligt dock, världens bästa och mysigaste sällskap. vi kollade fotboll, newcastle - chelsea (vilka fan vann förresten?) och såg på film, the wedding date, med debrah messing, som i grace i will and grace. störtskön, haha. och nu sitter jag här.
sammanfattningsvis mycket trevlig och mysig helg, om än liiite väl stressig ..

för öövrigt. hmm. jo, jag har fått jobb, hoho. på mcdonalds ingelsta. jävligt bra om jag får säga det själv. cash cash cash. hohohoh. och för övrigt två så har jag utvecklingssamtal imorrn, scary shit. efter det ska jag åka och hämta upp ett informationskit på donken tills introduktionen på torsdag .. får man lön då förresten, nån som vet? när man går bredvid och lär sig allting?

hmm nu kommer jag inte på nåt mer att skriva .. ööh. skulle vilja se marie antoinette nu och käka fazermint (eftersom jag har förbjudits att ens öppna en sån på hela dan) men till saken hör ju då att jag i så fall måste gå bort till erik och hämta filmen i fråga och det orkar jag inte. så nä.

för övrigt igen så har jag världens bästa idé. fast jag kan inte säga vad den handlar om om personen i fråga skulle läsa här .. men det är en liten idé som inkluderar en viss persons studentfest, så mycket kan jag säga. får se om det överhuvudtaget är genomförbart, men ska lätt kolla upp det i alla fall och se om det är möjligt =)


gonatt, hejsvejs och allt sånt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0