i miss you



mah. jag saknar redan linn. hon är i spanien nu, den lilla .. lilla ... naedå. hon har det nog jäääätteskönt. utan oss. slår vad om att hon saknar oss supermycket och ligger och gråter på sitt hotellrum och längtar efter oss. mohaha. ja. så måste det vara.

jag borde verkligen plugga idrott nu, har prov imorrn. och jag har inte pluggat nånting. och det är typ massor och typ .. typ .. svårt. så jag borde verkligen plugga. oj. där skrev jag blogga istället för plugga först. ser ni? det betyder typ undermedvetet att jag måste blogga klart först innan jag ens kan tänka på att plugga. och sen efter det måste jag kolla alla mina favoritbloggar som ligger under favoriter, det är typ en tvångstanke eller nåt, kan inte plugga annars. efter det kanske jag kan plugga. men sen är det ju grey's klockan nio. och så skulle jag ju ringa vicky. och vi lär ju prata i kanske en timma. hmmm. det verkar inte gå ihop sig riktigt det här.


Kommentarer
Postat av: Linn

Men A-maaa-Gaaad Joline-Pigelin-Pralin vad bra din teori stämmer! Tårarna bara rinner nerför kinderna;) Nej men seriöst jag får en tår i ögat, typ. Saknar er som.. jag vet inte vad! PUSSPUSSPUSS

2007-04-14 @ 13:50:32
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0