idol 2007

är inne på idolsajten och kollar massa klipp från första auditionstoppet som var i göteborg. men fan vad alla suger. riktigt hårt faktiskt. eller så fick dom inte lägga ut klipp på folk som gått vidare .. men det stämmer inte heller för det är några stycken som är ganska bra ändå, bland annat en 17årig kille som heter adam som sjöng nu eller aldrig, det var supersött och fint, maaah. söt pojke också. guud jag blir så jävla sugen nu alltså .. men det är ärligt talat mest skit alltså, bland annat slaktar en kille come what may med ewan mcgregor och nicole kidman från moulin rouge. liksom, vad fan tror han liksom, att han ska bräcka ewan mcgregor?!

hahaha det har kommit fram två lärare och frågat mig hur det går, fast jag har slutat, haha. har nk nu egentligen, men vi håller på med ett grupparbete och min grupp hann klart på nk-lektionen i morse plus att vi jobbade på hålet. nyss kom peter fram och frågade hur det gick, han ville nog sätta dit mig för att jag satt med msn uppe, eller nåt, höhöhöh.

om en timma och tjugo minuter ska jag på en andra intervju för mcdonalds, scary scary ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0