idrottsprov

provet gick riktigt bra faktiskt, bättre än förväntat. tyckte inte att jag hade pluggat så värst mycket, menmen. jag klagar inte. igår var det greeey's. jag stör mig som fasen på att derek och meredith aldrig bara kan få till det och bli ihop, de lär ju vara pensionärer innan de har fått till det liksom.
förresten ska jag, mamma och pappa ta en sista minuten resa nånstans, förmodligen cypern eller grekland, i mitten av maj vid kristi himmelfärdshelgen där. ska bli så otroligt skööönt, längtar som jag vet inte vad. hoppas bara att jag får ledigt från skolan, har varit borta så himla mycket, isch isch. men wtf, liksom, i värsta fall får jag väl sjukanmäla mig eller nåt, haha. jag ska i alla fall pressa järnet så att jag är skitbrun sen när jag kommer tillbaks lagom till avslutningen sådär :] men jag måste köpa massa grejer tills dess, har typ inga sommargrejer ju. ooh. sandaler i alla fall, och shorts, nya solbrillor (de från hm) och så några klänningar. har kjolar så det räcker just nu och linnen oxå. har mina guldsandaler, men de är typ de enda sandlerna jag har. sen har jag typ 10 par pumps visserligen, men det passar sig kanske inte såå bra. och sen typ ett par svarta shorts vore super, ska kolla på de där som sandra har från hm och så de där klänningarna från indiska helst. alternativt några lite enklare klänningar, som jag kan ha nästa sommar också ..

ska äta lite nu, pastasallad som alltid, och fixa i ordning och byta kläder och så, sen är det friskis med vicky. det är ett grymt kul pass, inledningslåten är ju bäst, superfittan haha ;]

Kommentarer
Postat av: emma

alla som står på våran bloggträffslista har lika stor chans att komma vi kommer dra 17 namn så de 17 som vi drar får komma.

2007-04-19 @ 20:42:08
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0