i'll give it a go

om man skulle försöka sig på att skriva lite här också .. känns sjukt omotiverande och oinspirerande för tillfället, men hm, vad gör man inte. eller nåt.
egentligen borde min värld ha gått under nu. men den har inte gått under, jag är bara ledsen .. jag har liksom redan sörjt det här en gång, och tror att det är mycket därför jag känner som jag gör just nu. till slut finns det ingen ork kvar, till slut finns det inga tårar kvar. och jag är ungefär där nu. jag är bara så ledsen ..

tog en promenad i solen igår med linn, köpte glass på wallmans, och satte oss på en bänk och solade och åt glass och kakor. haha. åkte till vicky sen, och det blev en väldigt bra dag med tanke på omständigheterna. vi .. eller jag, försökte prata. men det var som att det inte gick. jag kunde inte få ihop orden och förblev därför mestadels rätt tyst. för ovanlighetens skull. vi var ute och gick i lindö jättesuperlänge också, det var så himla underbart, varmt och soligt. sen kollade vi american pie, lite lättvindigt sådär, och sen gick vi ner till lindögrillen och käkade, gott. skulle ha tagit en promenad vid hamnen och ut på piren, men det hann bli mörkt ..
och roséshots drack vi ju också, hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0