lista

dagens frukost: mackor och yoghurt.
du har på dig: vita converse, grå tights, mörkgrå stor tee och grå kofta.
du blir glad när: jag är med dom jag tycker om och gör roliga saker :)
är du kär nu: jaa, jo.
du blir arg när: blir arg på tusen saker varje dag känns det som. haha. nae men när folk tränger sig i köer, då blir jag arg bland annat, haha.
du längtar efter: linnlinnlinnlinnlinnlinnlinn!
dagens låt: haha, tokyo med danny, har gått och nynnat på den i flera dar nu ..
dagens dusch: i morse
dagens frisyr: uppsatt
dagens smink: foundation, rouge, concealer, mascara
dagens händelse: träffa linn!
dagens planer: np i engelska, skriva uppsatsen nu på morgonen, sen dra ner på stan förhoppningsvis, och så bio ikväll? jag vill hinna se alex hår också .. hmm, undrar när jag ska hinna göra det ..
dagens vill ha: jag vill åka utomlands nu, inte om en månaaaad. vill vill vill vill nu nu nu nu :)
dagens saknad: linn och a.
dagens drog: ingen än så länge. men det lär bli linn :) det blev ett linn-igt inlägg det här, haha.
dagens tråkigaste: nationella provet. 
dagens finaste: alex hår kanske? vi får se, höhö. 
dagens önskan: att det blir en riktigt bra helg :)
dagens måste: måste städa när jag kommer hem, isch
dagens dricka: mjölk so far.
dagens köp: inget än så länge.
dagens mat: ingen än så länge.
dagens sjuka: hm, typ ingen ju.
dagens kärlek: körsbärsträden utanför skolan, haha.
dagens mående: braaaaaaa.





Kommentarer
Postat av: Linn

Linn-igt inlägg is the way to go piggelin-pralinen! Min blogg kommer antagligen fyllas av Joline-iga inlägg när du är borta.. ;( KÄRLEK!

2007-05-05 @ 23:50:16
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0