made by ellos

212472-24
med risk för att allt kommer ta slut nu .. äh, what the heck, det är ändå ingen som läser min blogg, mohahaha. det blir mer som en checklista för mig själv vad jag ska beställa sen när första lönen kommer, hoho. jag är helt galen i linnet ovan, i rött och i blått, med sidenrosett. det här linnet blev jag också galen i, vill ha det i båda färgerna, så otroligt somrigt och fint .. sen tyckte jag att det här linnet i båda färgerna var sjukt snyggt också, tänker bara till skinnjacka, aoch. 129 kr. sen eftersom det är ellos vi snackar om, kan jag väl inte låta bli att nämna det här överhypade linnet, som visserligen är fint men inte direkt speciellt nyskapande .. skulle ha valt rosa och blått i alla fall om jag skulle ha beställt det. undrar hur långt det är dock, om man kan använda det som klänning .. vicky har ju köpt ett vitt sånt där linne, eller klänning eller whatever, och den är ju inte jättelång. menmen.

sen tycker jag att den här tunikan är jävligt cool i både svart och vitt, även om det är kanske lite väl mycket nattlinnekänsla över den vita .. den här och den här skulle inte vara helt fel heller. de här shortsen var rätt heta de med ;)

Kommentarer
Postat av: Jove

Jag blev jätteglad över din kommentar, men just nu har jag verkligen inspirationsbrist och bloggen känns så tråkig. Så nu blir det (om jag kan hålla det) en bloggpaus i alla fall, för att få se om jag klarar ett liv utan bloggen, haha.

Och jag lovar, du märker om jag kommer tillbaka. Och förresten, eftersom att jag måste hålla koll på alla bloggar jag läser så går jag ändå in på min blogg varje dag, så är det något så ser jag ju kommentarerna.. ;)

Jättekram!

2007-04-23 @ 22:41:02
URL: http://www.hallo.blogg.se
Postat av: Malin

den är bara så söt! men det finns ju typ bara 38/40 kvar.. fast då kanske man kan använda den som klänning å andra sidan?

2007-04-30 @ 10:37:08
URL: http://myveryown.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0