mig mig mig



personligt

01. vad heter du?
joline
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? trivs faktiskt bra med mitt namn :)
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? om jag hade blivit en kille hade jag hetat alfred .. UUH!
04. vilket stjärntecken är du? kräfta.
05. vilken årgång är du? 1990.
06. vart bor du? åby.
07. bott utomlands? nepp.
08. flyttat antal gånger? har flyttat för många gånger för o skriva exakt hur många här ..
09. vart skulle du vilja bo? trivs braa i åby :)
10. vilken skolklass? nssp1.
11. vad vill du bli när du blir äldre? ingen jäkla aning.

utseende

01. hur lång är du? 168 cm.
02. hur mycket väger du? sånt skriver jag knappast här ;)
03. hårfärg och frisyr? lockigt mörkbrunt axellångt hår.
04. ögonfärg? mörkgröna.
05. mest nöjd med? mitt leende och mina ögon.
06. minst nöjd med? hmm. benen tror jag.
07. skostorlek? 39.
08. glasögon? nope.
09. har du några piercingar/tatueringar? hål i öronen om det räknas? ;)

favoriter

01. filmer? åh gud. omöjligt att bara välja en. men dagboken bland annat.
02. låtar? inte heller bara en här, men i've got but i'm not a soldier med the killers är riktigt bra.
03. årstider? sommar sommar sommar!
04. mat/dryck? grillat och pepsi max.
05. djur? hundar.
06. färg? korall.
07. parfym? noah perle by cacharel.
09. ämne i skolan? historia.
10. sysselsättning? ööh. inget vettigt iaf ;)

kläder

01. vad använder du just nu för jacka? en svart skinnjacka.
02. vad använder du just nu för skor? vita converse och svarta herrskor.
03. favoritfärg på kläder? svart och korall.
04. favoritmaterial på kläder? bomull.
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? tre helt underbara klänningar från indiska.
06. favoritaffärer? hm, indiska.
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? runt 1000.
08. favoritmärke? hm .. typ chloé? :P

ditt rum

1. stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan, men mer stort än litet
2. vilken färg på tapeterna? vita
3. vilka färger går rummet i i övrigt? turkost
4. vad vill du ändra där inne? inte så mycket för tillfället
5. vad har du där inne av följande:  a, b, d.
a) tv?
b) video/dvd?
c) dator?
d) stereo?
e) telefon?
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? vår trädgård.
7. vad gör du oftast i ditt rum? pratar i telefon, sover och tittar på tv.
8. favoritpryl i rummet? min säääng ;D

Kommentarer
Postat av: Zophieelisabeth

Vad är nssp1, för linje tro? :)

2007-04-16 @ 18:55:02
URL: http://zophieelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0