resa bokaaad

så, nu har mamma och pappa varit duktiga och bokat resan. 11 - 18 maj, cypern. ospecifierat boende dock. wahaa, läskigt. men det blir nog bra. kommer komma hem mitt i natten, tidigt på morgonen dock, och klockan tolv på dagen börjar jag mitt första arbetspass. fyra timmar. jag kommer vara så pigg, oh ja.
idag är det valborg ja .. fortfarande inga spikade planer, förutom grillning nu, aah gud vad gott jag är så fruktansvärt hungrig .. grillat kött med potatisgratäng, underbart.
brasa ikväll i alla fall.
jag är trött. helst vill jag bara slänga mig i en fåtölj i vardagsrummet, tillsammans med mitt fluffiga underbara täcke och en chipspåse och kolla på nån bra film. eller så funderar jag faktiskt på att gå på bio. själv. ja. ni ser vad patetisk jag är, jag har inget liv.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Har aldrig varit till Cypern, men härligt lät det :)

2007-04-30 @ 18:32:10
URL: http://naw.blogg.se
Postat av: Linn

I'll miss you like crazy!

2007-04-30 @ 19:10:24
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0