sommaaaaar sommaaar sommaaaar

sjuuuuukt trevlig fredag. sjuuukt trevlig gårdag. var visserligen hemma ensam hela dan nästan, åkte ut till a vid .. hm, halvfem. då hade jag hunnit med att städa typ hela huset och inte vara ute nånting överhuvudtaget, shame shame. men jösses vad varmt det var, och är. 19 grader i skuggan. var barbent för första gången i år, hade jeanskjol, linne och sandaler på mig, så underbart .. haha och när jag åkte buss ut till lindö och tittade ut, verkligen alla hade typ shorts och linne på sig ;) underbart underbart.
och modo vann sm-guld igår! egentligen bryr jag mig inte ett skit men jag blir ju påverkad av en viss person så då blir det att jag bryr mig i alla fall, haha .. nej, men det var rätt kul sådär. jävligt spännande match om inte annat.
och jag åt jordgubbar med glass igår, såå gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0