söt dag

212472-18

idag är det en söt dag. har bara haft en lektion och den flöt på jättesnabbt och sen åkte jag hem och åt. skulle ha stressat som en tok för att hinna in till tre-passet på friskis med vicky men så upptäckte jag att det inte finns nåt tre-pass. så nu ska vi på fem-passet istället, som nathalie också ska gå på :) det ska tydligen vara skitkul, har aldrig gått på det tror jag, men det är tydligen en gråhårig, söt bög som har det. hmm. men det blir säkert bra.
det känns riktigt bra just nu. är på väldigt bra humör och allt känns bara bra. och det kommer bli en väldigt bra helg också känner jag på mig. fest hos mig på fredag, kommer bli hur trevligt som helst tror jag och så kommer lördan bli väldigt mysig och trevlig. som upplagt för en superbra helg alltså!
nu ska jag gå och äta muffinssmet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0