sötnosar

212472-25

aoow, det här var en söt bild. från alla hjärtans dag i år .. fy fasen vad mycket presenter och grejer vi gav varann då, bordet vi satt vid var helt överbelamrat ..
igår var en mysig dag. hade liksom ingenting att plugga, så förbannat skönt. har pluggat som ett as hela veckan .. vi gjorde historiaredovisningen (som gick bra trots att vi inte kunde köra power point), jag gjorde min superförsenade svenskaredovisning helt utan stödord, jag gjorde franskaläxan och förhöret gick bra, och jag gjorde engelskafrågorna. som jag dock glömde lämna in men det får jag göra idag .. så nu är liksom allt befintligt plugg bakom mig, bara nya grejer som kan börjas nu. sååå skönt.
hade velat dra en sväng på stan men det var ingen som kunde gå med mig, doh, så jag åkte hem .. o sen åkte pappa och jag in till mcdonalds och käka mat, haha. och så käkade vi glass i kiosken i åby :) och sen tittade jag på grey's på kvällen .. så det var en bra dag faktiskt.
idag kommer inte bli en lika bra dag. jag fasar. jag har gympa nu först och då ska vi springa utomhus, sen engelska, sen ls-möte i två och en halv timma (screw that shit!) och sen måste jag skynda mig och ta bussen hem och äta och sen skjutsar pappa in mig till mcdonalds, för introduktionen i två och en halv timma, minst ..
ugh. menmen. det är bara och bita ihop. för jag har fyra underbara lovdagar framför mig.

Kommentarer
Postat av: Jove

Tänkte bara säga att bloggen är tillbaka igen, om du fortfarande vill läsa den :)

2007-04-26 @ 10:23:23
URL: http://www.hallo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0