vicky strikes again


vicky och jag gick och pratade och jämförde hur mycket socker vi hade ätit idag, både hade ätit väldigt stora mängder socker i olika former, typ chokladbollar, socker i filen med mera .. vi mådde rätt illa och hade fått värsta sockerchocken och gick och beklagade oss.
vicky: jag har så jääävla ont i magen alltså. men socker ska ju vara skitbra tydligen då, asså om man har ont i magen. eller så blir det värre. jaja, nåt av det vare i alla fall.

och så pratade vi om olika sätt att ha kul med en stor påse fylld med cornflakes. jag menar, har ni sett påsen dom fyller på cornflakesskålen med eller? den är helt jävla enorm. jag ville bara sno påsen från mattanten och hälla ut alla cornflakes över vicky, hoho. det hade varit en rolig syn. eller använda cornflakesen som vapen typ och ha som en kulspruta och spruta cornflakes över folk. eller så sa vicky att vi skulle kunna hälla ut hela påsen på golvet och sen spruta runt cornflakesen med en sån härn grej som man blåser bort löv vet ni. och så skulle det bli cornflakes överallt, hoho.

märker ni vad lite (mycket) socker gör med våra huvuden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0