walk idiot walk

jag tycker om promenader. och det gör mimsan också. haha. vi var ute och gick verkligen skitlångt idag, tyckte vi alla fall själva .. började från mimmi, och hon bor precis ovanför sandtorpsdagiset (nu är det bara åbyfolk som fattar härifrån) och så gick vi ner till åby och geenom och ner för hela åby och till stallet och till jursla och sen ut på den där vägen som går från jursla mitt ut i fälten och ut till motorvägen .. äääända ut dit gick vi. och typ då skulle min buss snart komma så då kom vi fram till att vi lika gärna kunde gå till busshållplatsen som var där, loddbyhållplatsen, så då gick vi där och satt och snackade i typ en halvtimma. och sen kom det en buuss, och mimmi fick typ panik och skriker det är din buss, det är din buss helt galet typ så vi rusar ut och bussen stannar typ 100 meter från hållplatsen och jag kutar dit .. busschaffisen skäller lite snällt på mig, satt du o gömde dig? jag nickar och ser söt ut och säger att jag ska ha ett fritidskort, så då får jag det. men så säger han att jag inte kan åka på deeet då, för det var för tidigt. så jag bara ajustfan, och drar upp pengar, men då blinkar han mot mig och säger att jag får åka med i alla fall .. det var en gullig busschaffis det!

och nuuuu. min dag var väl sådär. ganska jobbig. trevligt att åka båt men det var kallt. och vi lyssnade på kärleksballader och jag satt bak i båten och kollade ut över skummet som blev och kände mig lite ledsen för att han spelade kärleksballader liksom .. vem blir inte lessen av det liksom? speciellt om man redan är lessen innerst inne. sen blev det kallt och vi åkte hem. och pratade. inga mer kommentarer om det, nu i alla fall ..

fick skjuts ner till resecentrum och mötte syster och åkte heeem och där var aron och så var syster supersöt och lagade mat åt oss, kyckling och potatisklyftor och morotstzatziki, massa gott, min syster är söt hon.
och nu ska jag ut och gå med mimsan igen och sen ska vi hit och basta och kolla på the holiday =) det ska bli supermysigt hihi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0