11 månader kvar

linn påpekade att jag fyller 18 om 11 månader. alltså blir jag myndig om 11 månader. det är inte alls mycket. 11 månader går jättesnabbt. och sen sa hon, och 13 månader tills jag (linn) blir myndig. inte alls lika coolt. det är jag faktiskt benägen att hålla med om, höhö.
augustifesten i år har varit treevlig, trevligast var nog i lördags med massa folk. det var väl jag, emma, emmas kompis emma, linus, simon, felicia, deras kompisar, vicky, linn och sofia som var själva utgångspunkten. i slutet av kvällen var det jag, emma, emma och linus kvar, dom andra hade kommit bort, haha. vi tappade bort oss från varann hur många gånger som helst men den där sista gången lyckades vi inte hitta varann igen. trevligt hade vi i alla fall. åt munkar, kollade fyrverkerierna, gick på marknad och åkte karuseller. och tittade på lite band gjorde vi också ja, melody club bland andra. med andra ord gjorde vi precis vad man gör på augustifesten ..
men har fan aldrig varit med om en värre virvelvind med emma och emma. vi trodde vi skulle dö. den där jävla grejen satt inte fast heller, så vi pressade den mot oss för glatta livet och skrek rakt ut att vi kommer dö. dom där jävla gubbarna på karusellen trodde väl att vi skrek så för att vi var så rädda för själva åkturen, så dom bara garvade och snurrade, snurrade, snurrade och snurrade. fy fan.
annars har det inte hänt så mycket. har jobbat lite också o sådääära.

i veckan ska det tydligen bli grillkväll ute på linns land, äta massor och sitta på bryggan och snacka skit, lovely :]

Kommentarer
Postat av: Linn

Pralinen, jag kom på en sak; det är visserligen 13 månader tills jag fyller 18 vilket egentligen inte är coolt. Men så kom jag på att 13 ju är mitt lyckonummer, så egentligen ÄR det coolt! I alla fall är det vad jag försöker intala mig själv... det känns liksom lite bättre då ;)

2007-08-13 @ 21:07:47
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0