åååhh

asså faaaaaan vad trött jag är på allting. spyr på allting just nu. vädret, alla skittråkiga människor, alla jobbiga människor, åt helvete med alla dom. pallaaa falska saker o skit, det är ett sånt förbannat slöseri med tid ..
o jag är trött på augustifesten också och jag har inte ens varit där än. hade tänkt åka in igår, men neeeeeeeeeejdå, det blev inget, hade tänkt åka in ikväll o vara trevlig o social och allt sånt men neeeejdå det verkar inte heller bli nåt. screw everything säger jag. fuck everything. det blir jag och chipspåsen ikväll. igen.
gud vad irriterad jag är. och så blir jag ännu mer irriterad på att jag inte är 18 än. carro och hennes kompisar skulle ut ikväll och dom kunde jag hängt på men neeej jag kan inte för jag är inte 18! och jag kan inte ens låna carros falskleg för vi är inte lika! och jag skiter i att det här är dagens i-landsproblem. jag är så jävla irriterad just nu och det tänker jag fortsätta vara.
fuck all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0