gonatt

hur kommer det sig att jag alltid säger att jag ska titta på ghost whisperer och det sen slutar med att jag ser första kvarten och sen pratar i telefon dom resterande 45 minutrarna? antingen ringer jag nån eller nån ringer mig i första pausen och det som bara skulle bli ett paussamtal blir ett helt-program-samtal. som idag. jag spenderar en läskigt stor del av min fritid att prata i telefon. ungefär såhär ser min fritidsfördelning ut: (och ja, jag vet att jag är jävligt ytlig)
säg att jag har .. 6 timmar fritid varje dag efter skolan. typ. om jag slutar 4 och är skitduktig och går och lägger mig 10, vilket visserligen aldrig händer, men ändå.
ungefär .. (detta är beräknat om jag åker hem från skolan direkt, alltså är inte gå på stan, jobb eller träning/dans inräknat)
2,5 timmar - prata i telefon (varav 2 timmar med vicky)
1,5 - 2 timmar - sitta vid datorn (HERREGUD!)
resterande typ 1, 5 timmar - 2 timmar - äta mat, duscha, titta på tv, dricka te och vara social med mina föräldrar, lyssna på musik innan jag somnar, osv osv. såna saker.

hhahahahahahhaa. jag har verkligen inget liv.

Kommentarer
Postat av: vicky

herregud är det verkligen 2 timmar varje dag? :P

2007-09-01 @ 22:56:21
URL: http://rocknrose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0