jag har inga vänner

sitter här som en annan kriminell med tights, tjocka sockor, nån t-shirtsak och en grå stor hood som inte ens är min. sitter med huvan uppdragen också. kan nån förklara det? jag vill inte ens direkt in till stan ikväll. är inte festsugen. är trött. vill göra min pizza nu med tre sorters ost och salami och läsa harry potter och ta en varm dusch. men det som lockar med stan är munkarna. endast. kan säga det. om bara nån kunde åka in och köpa ett par munkar åt mig så skulle allt vara prima. då skulle jag inte ens klaga.
gud vad trött jag är. egentligen vet jag inte ens om jag ska in till stan eller inte, det är det som är så irriterande. om jag bara visste att ingen vill åka in till stan, så kunde jag börja göra min pizza nu. men det kan jag inte, för jag vet inte än. får nog ta och ringa emma för fjärde gången idag eller nåt ..
so long

uppdatering ..
nu ska jag tydligen in till stan. jaha jaha. men trevligt! munkar, hehehe.


Kommentarer
Postat av: ulrika

Hehe, munkarna är goda men det som är mumsigast på marknaden är ju grillade majskolvar =)

2007-08-10 @ 19:13:30
URL: http://colorelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0