jätteduktigt



det är femte dagen i skolan och jag har nu glömt mina pengar/busskort för andra gången. nycklarna har jag ju också glömt, första dan var det ja. och så glömde jag min plånbok med pengar och busskort en gång förra veckan och så nu idag. lämpligt nog hade jag precis hoppat av cykeln nere vid busshållplatsen när jag upptäcker att den jävla lilla börsen inte ligger i väskan. och så ser jag bussen åka förbi. det är bara att trampa hem och hämta busskortet och pengarna och ta nästa buss. som går en timma senare. vilket medför att jag blir en timma försenad till skolans femte dag. så jävla fantastiskt så det finns inte.
för övrigt finns det nog nu vissa likheter mellan mig och tjejen på bilen ovan. klippte mig i fredags, har dock inte kunnat ta några kort överhuvudtaget på grund av att jag inte hittar batteriladdarn till kameran så ni får hålla till godo med den där bilden. klippte i alla fall lugg och klippte håret typ fem centimeter. fast själva längden på håret är ärligt talat helt fcukad så det lär bli uppsatt den närmsta tiden. jag färgade håret igår också. väldigt väldigt väldigt mörkt. nästan lite för mörkt. nåja. det bleks nog lite med tiden. eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag tycker att det blev jätte snyggt med just att det var mörkt o lugg =)

2007-08-27 @ 16:36:16
URL: http://zandralicious.blogg.se
Postat av: Caroline

När kommer bild?!

2007-08-29 @ 17:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0