shiet mannen

image129
så här snygg känner jag mig nu. stor ful bild känns passande för tillfället. höhö.

vad jag är trött. varit med vicky en stund nu, det var skitfint väder förut, vi var ute o cyklade i åby, åkte ner till centrum o handlade mat, för optimistisk och pigg som jag var då planerade jag att laga mat tills mamma och pappa kom hem .. satt vid kiosken och solade och det var helt tokigt varmt så vi bestämde att vi skulle åka och bada. men lagom tills vi kom hem började det typ regna och det blev helt grått och vi båda blev skitttrötta så det slutade med att vi satt i soffan helt däckade och kollade på musikvideor på mtv.
jag hade ju tänkt dra in till stan ikväll, men så blir det icke nu. ska vara hemma och sova och läsa harry potter hade jag tänkt. och måla naglarna. måste få med mig mamma till ikea imorrn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0