tårtkalas

idag var det som bekant tårtkalas för ettorna, och ungefär 50 % av dom kommer från åby. verkligen superkul. eller inte .. vi var ett gäng som hade åtagit oss att underhålla ettorna eftersom underhållningen förra året var lite sisådär och som tack för ansträningen fick vi en biobiljett var. haha, vilket jävla show off alltså, typ, kolla vad shyssta vi är här på haga, vi har massa pengar och så fort nån gör nånting så får den en biobiljett, ungefär. men jag klagar inte, hahaha ..

fick min lönespec idag, typ 2000 kr mindre än vad jag trodde. vad menas? fattar ingenting. jag som verkligen hade planerat hur pengarna skulle spenderas och sparas intill sista krona och så fattas plötsligt 2000. hm.
var med vicky igår, vi kom fram till att vi spenderade ungefär 14 timmar i sträck med varandra, vilket är ganska mycket. vi hade typ matorgie, gick till lindöhallen och köpte hönökaka, pepsi, risifrutti och godis och smällde i oss allt det. sen några timmar senare traskade vi ner till grillen och käkade kyckling med pommes och tzatziki, haha. men gott var det. missade bussen gjorde jag också. för att lindös busstrafik är sjukt ologisk, i hamnen går bussarna TILL stan ännu längre in i lindö, dom åker alltså på "fel" sida och åt fel håll. självklart stod jag på höger sida, eftersom vi har högertrafik i sverige och jag inte direkt tänkte mig att bussen till stan skulle åka från stan. men det skulle den tydligen. så kom hem runt en halvtolv igårkväll ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0