the end's not hear, it's near

image142

sjukt god efterrätt mormor gjorde när vi var och åt mat där häromdan, mixade jordgubbar med rivet limeskal, limesaft och juice och hade lite vaniljyoghurt i, och så björnbär. galet gott.

läste ut sista harry potter nyss. känns skumt. att allt bara är slut. poff. sådär. man har haft böcker att läsa i .. ja, när kom den första boken? för väldigt många år sen i alla fall. och nu så kommer det inga fler böcker. och jo, jag vet attj jag förmodligen är en nörd som läser harry potter, men så är det. man har väl filmerna att "se fram emot", men dom är inte på långa vägar lika bra som böckerna ..

igår hade jag en sån där fuldag. orkade verkligen inte göra nåt, men lise fick ändå med sig mig in till stan. helt ful. ja, jag vågar påstå att jag är ganska ful, osminkad, rufsig i håret och med träningskläder. hehe. mötte emma, linus och stina på donken och emma frågade om jag hade varit och tränat .. hahahaha .. årets skämt, jag, träna, på sommaren? knappast. i alla fall, lise och jag var en sväng inne i stan och sen åkte vi hem till henne och kollade på systrar i jeans på deras enorma platta tv i deras extremt svala källare. jag såg på tre filmer igår, såg på blades of glory när jag åt frukost, systrar i jeans med lise och sen såg jag high school musical igårkväll. sjukt bra. var tvungen att ladda hem all musik också .. tvåan har premiär på disney channel typ .. på fredag. måste fixa så att jag kan se den .. hehehe ..

på tal om nåt helt annat så stötte jag ihop med mitt ex sedan väldigt länge igår. eller stötte ihop, han såg mig och skulle komma fram och hälsa, jag tittade totalt bort och låtsades att jag inte sett honom eftersom jag kände mig så otroligt sjabbig och han såklart var stylad till max typ. hade nog kunnat hälsa på honom min fulhet till trots, om det inte var så att jag gjorde precis den saken för nån månad sen. var hur sjabbig som helst då med, åkte 117 upp till stan eller nåt, och vem går på, om inte han? jag typ kniper ihop ögonen och ber att han inte ska ha sett mig och sätter sig nån annanstans, men självklart har han sett mig och kommer och sätter sig vid mig. ugh. det var en nästintill traumatisk upplevelse. men jag tröstade mig ändå med att tänka, att nästa gång vi stöter ihop med varann ska jag vara så jävla snygg så det förslår. meeen uppenbarligen gick det inte så bra med det!
varför är det jämt så att när man är jättesjabbig, så stöter man jämt på de personer man minst av allt vill träffa? typ ex, gamla kompisar som är skitsnygga och stylade och man själv är helt sjabbig .. vet inte hur många gånger det hänt mig, har träffat samma person kanske tre gånger när jag har haft träningskläder, varit osminkad och helt ofixad. vill bara säga typ att ah, jag ser inte ut så här på riktigt, jag lovar!
uh.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahaha, "Jag ser inte ut så här på riktigt". Den ska jag helt klart komma ihåg! Och yes, det är så sant så att man alltid träffar folk man inte vill träffa ;)

2007-08-14 @ 13:02:02
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Vicky

jag funderar seriöst på att trycka upp en T-shirt med texten "bad day" så att alla fattar ;)

2007-08-14 @ 13:41:23
URL: http://rocknrose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0