där ser man

det blir en ganska skön vecka det här men ändå inte. idag hade jag bara franska och mentorstid, och till råga på allt så åt vi pepparkakor på mentorstiden. engelska och svenska-läraren är hemma med sjukt barn, så ingen engelska och ingen svenska för vår del! men jag tackar jag .. och matten uteblev även där, vi tog till något som kallas .. ja, vad ska man kalla det, crash-coursing i guilt antar jag och spelade på vår mattelärares kanske något dåliga samvete? slutresultatet blev i alla fall att vi slapp matten idag. och imorrn. tror jag. jag tolkade det i alla fall som att vi inte behöver gå på matten imorrn.
ni övriga klass får tolka det hur ni vill, för vår kära mentor har inte skickat ut ett mejl på edu, så sorry mickis, jag kan inte säga så mycket mer!
jag går nog i alla fall inte imorrn. alternativet att ligga hemma och sova känns något mer lockande .. undrar varför.


Kommentarer
Postat av: cissi

Jag tänkte bara säga en grej om kommentaren du skrev till blondinbella..
Hon kanske inte alls ville bli känd med sin blogg från början, precis som du kanske inte har tänkt nått sånt.
Men hon har ju ändå blivit det och jag tror inte att hon tänker på att varenda inlägg ska dra in pengar eller att hon ska skriva nått speciellt för att få läsare...Och sen undrar jag, när du säger att hon borde skriva "bra blogginlägg" och se hur många läsare hon har kvar,
om du då menar att du skriver bra blogginlägg? Har du aldrig tänkt på att hon har en vanlig blogg, precis som din.
Och förresten, alla tycker ju olika och de bloggar du tycker är bra, tycker inte andra är bra. Så det är ju bra att det finns något för alla.

Jag är inte något "blondinbella-fan" eller vad man ska säga, utan reagerade bara på din kommentar och förstår inte varför alla försöker "uppfostra" blondinbella (eller andra bloggare för den delen) och försöker få henne att skriva "riktiga" inlägg. Tänk om du själv skulle tänka igenom varenda inlägg så att det inte upprör någon på det ena eller andra sättet. Skulle väl vara rätt jobbigt?

2007-12-11 @ 19:17:37
Postat av: Jonna-Li

Tjena ! vill bara säga att jag håller med dig, jag läste precis kommentaren på blondinbellas blogg. BRA SKRIVET ! hugs !

2007-12-11 @ 19:36:55
URL: http://whiskeyromans.blogg.se
Postat av: Marie

Så bra du kommenterar den blogg du vet jag syftar på. Synd att du inte använder samma utmärkta svenska när du skriver i din egen blogg. Den är ju i övrigt så skitbra... Snälla söta använd versal efter punkt så blir det mycket lättare att läsa. Ohhh fy vad jag klankar nu men jag vill så gärna lättläsa dina inlägg!

2007-12-11 @ 23:23:35
URL: http://leyaridgeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0