en rapport bland all stress

sådär ja. franskaprovet avklarat, nu är det psykologiprovet på torsdag och historia och psykologiinlämningen senast torsdag kvar. att säga att jag har känt mig grymt stressad vore en underdrift ..
samidigt har det funnits så mycket underbart bland alla skolgrejer som gjort att det inte känts fullt så illa :]

idag är det julklappsutdelning och så kallat julmys med jobbet, ska bli intressant haha. borde nog kanske sova hemma i natt, har knappt träffat mina föräldrar senaste veckan och dom börjar bli lite irriterade ..



älskar älskar älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Stresss stress STRESS. Jag har visserligen skrivit klart historian nu, men anyway. Om tre dagar Pigglin-Pralinen, då har vi nyss varit och ätit gott någonstans, bytt julklappar och HAR ETT LIV IGEN! Longing!

2007-12-19 @ 00:25:03
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Linn

...och jag älskar dig också förresten! ;)

2007-12-19 @ 00:25:21
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0