hohoho

ja, jösses ja. intensiv dag men gud vad nöjd och glad jag är med mina julklappar. fick bland annat lurarna från wesc, fuskpälskjackan från vila, stövlarna från vagabond, klänningen från american appearel, presentkort på make-up rådgivning på face och den efterlängtade miss dior cherie, herrejösses vad gott den luktar. sen fick jag en heel massa annat fint, smink, smycken, kroppsgrejer, halsduk och böcker.
ja gud ja. tittat lite halvt på julkonserter under kvällen, paul potts sjöng, aow. haha han är ju för skön och sjunger helt otroligt .. ätit massa julgodis och massa julmat. och imorrn är det juldan och då är det mys som gäller hoppas jag i alla fall. har ju ett julklappsbyte kvar .. lugnt blir det i alla fall, med böcker att läsa, julgodis att äta och julfilmer att se på.

nej, nu måste jag gå och smörja in min brända bränna, så att säga .. hur den uppstod förtäljer inte den här historien ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0