how i hate this

image402

hur jag hatar det här .. jag blir irriterad eller ledsen eller vad jag nu blir och tycker inte att nånting är mitt fel, allt är alla andras fel, allt är ditt fel, för att efteråt komma på att det är jag som gjort fel, jag som blivit ledsen och irriterad för ingenting. vill bara ringa och säga att allting är mitt fel. men till slut kanske det är för sent, till slut kanske man inte orkar mer. jag kan inte alltid bara ringa och be om ursäkt och tro att allt blir bra sen, för någon dag kommer det vara försent. och jag hatar mig själv för att jag reagerar på det sätt jag gör. och äventyrar precis allting, men inte förstår det. fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0