i love you like the stars above, i love you til i die


image399


trevlig och mindre trevlig helg! matte nationella i fyra timmar i fredags, det var en pärs kan jag lova. usch vad gammal jag lät nu. men det var det verkligen. en pärs alltså.
sen var det iv i tre timmar till råga på allt .. på kvällen kom det lite folk till mig, det dracks lite drinkar och lagades och åts väldigt god mat! jobbade igår & på kvällen myste jag och linn till det rejält! överbliven mat från i fredags, cookie dough-glass och gossip girl, det blir aldrig fel. har även jobbat idag, det var min helg det!

och nu är det två veckor kvar till jul. en vecka kvar tills nästa måndag, en vecka kvar tills den 17. jag vill typ .. frysa in mig själv i en vecka och vakna nästa måndag. det vore perfekt.
julklapparna är inhandlade, nu är det bara att vänta på julkänslan och mitt julmys. längtar som en idiot.

det känns töntigt att säga, men jag är verkligen lycklig just nu. trots att det finns vissa saker som är jobbiga just nu, så finns det vissa andra saker, en viss person som får mig att må så himla bra, som gör mig så himla lycklig. du är bäst. när man känner så här så inser man varför någon myntade alla de där uttjatade klyschorna, för att de helt enkelt var sanna. det var på riktigt. jag älskar dig verkligen mer för varje hjärtslag <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

cool bild ;D;D

2007-12-10 @ 15:26:13
URL: http://zandralicious.blogg.se
Postat av: Sofia

har sagt det förut och säger det igen: den bilden är skitsnygg :D

2007-12-10 @ 20:19:15
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Sara

mysig bild :)

2007-12-11 @ 19:51:29
URL: http://sarabolins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0