ibland blir det bara fel

gick upp tjugo minuter innan jag var tvungen att gå till bussen i morse, vilket ledde till att jag bara hann slänga i mig lite yoghurt innan jag rusade till bussen. lite yoghurt kanske inte låter så lite, men för mig är det väldigt lite eftersom jag nästan jämt äter ganska mycket till frukost, äter jämt ägg och mackor och ofta lite yoghurt också. skramlade ihop till en risifrutti i skolan, men åt fil till lunch eftersom det var kebabgryta - med andra ord har jag varit hur hungrig som helst hela dan. när jag sen kommer hem .. så borde jag göra en ordentlig macka, eller äta yoghurt, eller nåt sånt, men tror ni jag gör det? självklart inte. istället typ trycker jag i mig en halv munk, massa pringles och pepparkaksdeg. av alla saker. en munk, pringles och pepparkaksdeg. bra kombo där. gott var det i alla fall!

pratade mattebetyg idag och allt, verkligen allt hänger på nationella på fredag. får jag vg där, får jag vg. så nu ska jag sätta mig och plugga.

Kommentarer
Postat av: Jove

Tänkte bara säga.. den kommentaren om att åka eller ej.. den behövdes. Sådana som de behövs verkligen :)

2007-12-03 @ 22:48:26
URL: http://hallo.blogg.se
Postat av: Linn

Helt fel Joline! Jag tror jag ska köpa en kostcirkel åt dig i julklapp...

2007-12-05 @ 20:58:49
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Sandra

mmmm doooonuuuts :)

2007-12-08 @ 13:18:04
URL: http://zandralicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0