jul jul jul jul

image406

image407

image409

image410

image411

image412

image413

image414

image415

image416

image417

image418

image419

image422

image423

image424

image425

image426

image427

image429


ah, orkar inte lägga upp mer bilder, haha. girls om ni nu vill ha mer bilder får jag skicka dom till er eller nåt sånt. d senaste dagarna har varit mycket trevliga i alla fall! julavslutning i fredags, nervös som en tok men det gick skitbra, jojjo filmade när jag sjöng till och med, haha. som det ser ut nu verkar det dock inte som att jag kan ladda upp det eftersom filen är för stor. hmm.

en runda på stan, sen hem till mig för att byta julklappar. fick massor med trevliga saker, tack tack tack. på kvällen var vi och käkade på durkslaget, det var hur gott som helst och efter det bar det hem för att sova, något det inte känns som att jag fått för mycket av den här hösten.

har fått lite julklappar redan, världens sötaste pyjamasset av a's föräldrar och en bok, 1001 filmer du måste se innan du dör, i morse av mamma och pappa. godis, tidning och biobiljetter i julstrumpan.
nu är syster, aron, mormor och morfar här och det är livat hus kan jag lova. började titta på kalle anka med intentionen att se hela programmet men övergav kalle och hans vänner, ganska tidigt. saker är precis som de brukar vara med andra ord. vi ska strax sätta igång med maten och efter det är det julklappar som gäller, mah.

har faktiskt köpt lite julklappar till mig själv, köpte en svart eyeliner och ett orange nagellack när jag var på stan häromdan och kommer även få american appearel-klänningen jag skrivit om tidigare i ett silvrigt, fint paket, haha.  

skulle kunna skriva om massa saker till men känns inte som att det orkas med nu ..

Kommentarer
Postat av: sofia

aah, hemsk bild på mig o sandra, vad gör jag? :O haha men den bjuder jag på ;D

2007-12-24 @ 22:39:37
URL: http://mayflower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0