ny telefon .. ?

image430

som den ganska narcissistiska person jag är har jag skickat in massa outfits till elin klings outfittävling, fråga mig inte varför, för jag vet inte riktigt själv. eller jo, på grund av de sjukt fina prylarna man kan vinna. men jag har aldrig vunnit och eftersom jag är så självgod så tror ju jag att det har blivit nåt fel med alla mina mejl, för det kan ju bara inte vara så att hon fått dom men ändå inte tyckt att min outfit varit finast, nej, absolut inte.
i alla fall. idag har jag slagit på stort och skickat in hela TVÅ outfits för idag kan man vinna den där hypernya skitsnygga röda mobilen med mp3. jag vill verkligen. verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0