och jag dansar med din flicka, hon dansar mig galen, sen dansar hon med rickard, på trottoaren

image433

fråga mig inte vem killen är, för jag har ingen aning.

snart är det nyår! fasen vad jag är taggad. det kommer bli så för jäkla bra. var på stan en sväng igår med emma och linus, eller ja, vi var på fler ställen än bara stan. bolaget först och sen åkte vi till öb av alla ställen, haha. men dom har skitbilliga drinkmixer där! gelehallon shot/drinksmaksättning och likadan fast med kiwismak. det kommer nog bli jävligt bra det hära. mindre bra är ju förstås att jag jobbar på nyårsdan .. meeen det löser sig alltid! 

gick runt på hela jäkla stan och letade efter silverstrumbyxor med fot på, och till slut, till slut hittades det, på lindex av alla ställen. var nära på att köpa ett par svarta pumps på rean på skopunkten, men det är inte värt att köpa ett par för stora skor även om de är på rea .. en silverglittereyeliner från viva la diva och en svart och en mörkgrå skitsnygg ögonskugga från make up store följde med hem också. jösses vilken ögonsminkning det kommer bli .. svart/grå sotade ögon med svart eller silvergrå eyeliner med silverglittereyeliner över. yesbox, skitsnyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0