super sweet sixteen

image400
måste säga att jag tycker att program som made och my super sweet 16 på mtv är ganska underhållande, men jag blir lika fundersam efter varje gång jag tittat. för ungdomarna i dom här programmen bryr sig liksom inte ett skit. om nånting. speciellt inte sina pojkvänner och flickvänner. tjejerna är blåsta och killarna verkar inte ha nån hjärna. det verkar inte tjejerna heller ha visserligen. dom är bara så .. tjejerna verkar så grymt omogna, bryr sig bara om kläder och skriker mest hela tiden och liksom, dom verkar ha sockervadd i hjärnan. killarna i de här programmen är mest fåordiga och när dom säger nåt så mumlar dom bara. speak up, for heaven's sake.
och om (och förmodligen när, för tjejen tröttnar alltid på killen) tjejen dumpar sin kille, så säger han ingenting. konversationen är ungefär;
- hey, what's up?
- nothing really.
- okay. well i was thinking, and well i'm breaking up with you.
- oh. okay.
- are you okay?
- yeah. it's alright.

typ så. men HERREGUD människor vart är era känslor? ni vet dom där, längtan, ilska, sorg, besvikenhet?! förstår verkligen inte. om det är så där majoriteten av usas befolkning är så är jag rädd. på riktigt.

eller som nu, tittade på super sweet sixteen nyss. tjejen som då ska ha sån fest var tydligen osäker på sin pojkvän, så därför skulle hon låta honom tävla mot en annan kille om vem som skulle få vara hennes kavaljer på hennes fest. redan där tycker jag att hon är totalt jävla dum i huvudet.

kameran zoomar in hennes pojkvän som säger att han är ledsen och tycker att det bara är jättetöntigt eftersom han faktiskt är hennes pojkvän.
i alla fall. pojkvännen och den här andra killen får tävla i bowling, armbrytning och att hålla uppe två bowlingklot så länge som möjligt. pojkvännen vinner. tjejen väljer den andra killen. pojkvännen blir helt förstörd, men när flickvännen frågar om han är okej, så säger han att, ja, det är klart jag är okej. kameran zoomar in tjejen och hon säger att jo, visst, han blev ledsen, men herregud han kommer över det.

jag förstår verkligen ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0